Coup de Grace Forum Index
Coup de Grace
Lucem ad Tenebras Adduxisse

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister  ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in

Sesongstart i norrbotten, V-botten

Post new topic   Reply to topic    Coup de Grace Forum Index -> Games & Events
View previous topic :: View next topic  
Author Message
huldenordem

PostPosted: Sun Apr 01, 2007 8:45 pm    Post subject: Sesongstart i norrbotten, V-botten Reply with quote

Okej, nu börjar de brinna i knutarna och snön försvinner i takt med att det blir allt ljusare på kvällarna.

Om någon vet litegrann om vad som händer runtom i länet och i skellefteåtrakten hur det blir med spel, och när vi skall börja "sesongen" på riktigt.

Jag tänker på Speedballbanan på Havsbadet när det börjar bli aktuellt?

Jag tänker på måttsund om arrangörerna där börjar snart bli sugna på o dra ihop något?

Jag tänker på BTK hur ni planerar för det nya spelområdet i järvtjärn och tankarna kring det.

Sist har SROK enligt ryktesvägen planerat att fixxa en "spelplätt" någonstans i skellefteåområdet, finns det mer information när och var det kommer att bli aktuellt.
RavenouZ

PostPosted: Fri Apr 13, 2007 1:29 pm    Post subject: Reply with quote

Antar att det sätter igång då det vita på marken försvinner =) jajja bör ju gå toppen å lira nu eftersom det håller kring +10 på dagarna.

Har ej varit förbi PB banan å kollat hur det ser ut där men det kan inte vara mycket snö kvar.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hammerhead
Captain

PostPosted: Sat Apr 14, 2007 2:50 am    Post subject: Re: Sesongstart i norrbotten, V-botten Reply with quote

Quote:
Jag tänker på Speedballbanan på Havsbadet när det börjar bli aktuellt?

Det kanske inte alls blir aktuellt. Som jag förstått saken så har "lasergame"-grabbarna tagit över banan för sommaren. Jag ska kolla upp det lite närmare och kontakta dem.

Quote:
Jag tänker på måttsund om arrangörerna där börjar snart bli sugna på o dra ihop något?

Kan du inte ta på dig att kolla upp det närmare? Och kanske även leta efter andra platser som det går att använda mellan piteå och luleå då du både har bil och bor mitt mellan?

Quote:
Jag tänker på BTK hur ni planerar för det nya spelområdet i järvtjärn och tankarna kring det.

Sist har SROK enligt ryktesvägen planerat att fixxa en "spelplätt" någonstans i skellefteåområdet, finns det mer information när och var det kommer att bli aktuellt.

Fråga på deras forum
http://ung.burtrask.com/airgun/

"I can't engage him in further conversation! When I hear his voice I see the inside of his skull. Phantoms grin out at me leaking gruesome goo."
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
ToTall

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 1:24 pm    Post subject: Reply with quote

Hur blir det med spel och sånt?? Eftersom jag snart lämnar norrbotten så tycker jag att det skulle vara jättekul att få möjlighet att spela med er en sista gång här när detta fortfarande är "hemma"

//Mårten
RavenouZ

PostPosted: Mon Jun 25, 2007 8:13 am    Post subject: Reply with quote

Blir det nå spela i piteå/luleå i sommar ? eftersom paintbalbanan verkar övertagen av andra denna sommar så finns ju gökviken om vi får spela där för dom som äger det.

Får semester nästa vecka så då vill man ju ha nå att roa sig med så blir det inge spel så får man väl lägga slantarna på en ny cross istället.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Coup de Grace Forum Index -> Games & Events All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum